primarieReprezentanţii Primăriei Municipiului Arad anunţă că în data de 3 decembrie, de la ora 15:00 va avea loc o dezbatere publică, în Sala 60 a Palatului Administrativ. Întâlnirea are ca temă Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului referitor la condiţiile în care se realizează accesul pe proprietatea publică sau privată a municipiului Arad în vederea instalării, întreţinerii, înlocuirii sau mutării reţelelor de comunicaţii electronice sau a elementelor de infrastructură necesare susţinerii acestora, modul de utilizare partajată a elementelor de infrastructură, precum şi măsurile privind construirea de reţele de comunicaţii electronice. Astfel, cetăţenii sunt invitaţi să îşi exprime părerea cu privire la acest proiect. Toate recomandările formulate în cadrul dezbaterii vor fi înaintate Consiliului Local al Municipiului Arad.  Proiectul de hotărâre poate fi studiat la Serviciul Relaţii cu Pu­blicul – camera 5 şi pe site-ul Primăriei Arad la adresa www.primariaarad.ro.
(C.U.)

Recomandările redacției