GazReprezentanţii E.On îşi avertizează consumatorii că trebuie să anunţe de urgenţă atunci când simt miros de gaz, apelând Call Center-ul companiei.  Acesta funcţionează non-stop şi poate fi ape­lat la numerele de telefon 0800 800 928 sau 0265 200 928. Numerele de telefon se regăsesc pe facturile de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.
„Este important să anunţaţi echipa E.ON atunci când sesizaţi mirosul gazului, astfel încât echi­pele specializate ale companiei să intervină la timp pentru a evita apariţia unor evenimente grave”,  se arată într-un comunicat de presă al companiei.
Reprezentanţii E.ON mai susţin că, anul trecut, în urma apelurilor telefo­nice venite din partea cetăţenilor, echi­pele companiei, au avut aproximativ 111.000 de intervenţii, dintre care circa 5.000 în judeţul Arad.
„În cazul în care se simte miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor E.ON, consumatorii sunt rugaţi să stingă toate focurile; să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele; să nu aprindă lumina; să nu verifice cu flacără in­stalaţiile de gaze naturale. Call Center-ul de Urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie funcţionează în regim non-stop şi asigură prelucrarea cu operativitate a apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuţie sau instalaţiile interioare de utiliyare a gayelor naturale, precum şi intervenţiile în situaţii de urgenţă. Call Center-ul deserveşte locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei E.ON”, se mai arată în comunicat.
Radu Ţicală

Recomandările redacției