„Asociația Universitaria A”, în parteneriat cu Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad, Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială au derulat workshop-ul Youth Culture Consumer, în cadrul Proiectului Youth Culture Consumer.
Scopul proiectului Youth Culture Consumer este de a aduce mai aproape de tineri cultura și de a le dezvolta competențele de exprimare culturală, care reprezintă un obiectiv prioritar în dezvoltarea competențelor cheie pentru învățarea de-a lungul întregii vieți. „Prin organizarea workshop-ului Youth Culture Consummer, dorim să dezvoltăm aceste competențe tinerilor arădeni, în vederea cunoașterii culturii arădene și promovării competențelor cheie stipulate de către Comisia Europeana (2006)”, se arată într-un comunicat de presă.
În urma desfășurării workshop-ului, în cadrul proiectului a fost elaborată publicația „Strategies of Developing Youth Cultural Competences in a Global Society” sub coordonarea prof.univ.dr. Gabriela Kelemen și a prof.univ. dr. Alina Roman.
Proiectul a fost finanțat de Primăria municipiului Arad prin Biroul Activități Culturale.
Mai multe detalii privind proiectul se pot găsi accesând pagina Facebook Youth Cultural Consumer.