Mai multe articole de presă postate înainte de alegeri pe site-ul ziarului nostru, www.glsa.ro,  au avut zeci de mii de vizualizări. Potrivit unor date furnizate de Facebook, postarea făcută în 3 iunie, cu titlu: „Afacere urât mirositoare: administraţia Falcă a cumpărat semne de circulaţie cu mult peste preţul pieţei” a avut 66.700 vizualizari, a primit 1.500 like-uri  şi a fost distribuită de 187 de ori.

O altă postare, făcută în data de 2 iunie, având titlul „Potrivit Alianţei pentru o Românie Curată, primarul Falcă nu corespunde criteriilor de integritate” a fost vizualizată de 29.784 de ori, a primit 300 like  şi a fost distribuită de 13 ori. Tot în 2 iunie a fost publicat şi articolul cu titlul  „CET e un cărbune încins în mâna primarului, dar care ne arde doar pe noi”. Acesta a avut 40.203 de vizualizări, a primit 726 like-uri  şi a fost distribuit de 48 de ori. Un alt articol, publicat pe 1 iunie, având titlul „Călin Costea face un pas spre unificarea Opoziţiei locale în lupta pentru Primărie” a avut 21.451 vizualizari, a primit 640 de like-uri şi a fost distribuit de patru ori.

Astfel, se pare că arădenii care ne citesc on-line au fost extrem de interesaţi să afle ce afaceri se fac la Primărie, pe banii arădenilor, să afle informaţii noi despre situaţia CET, entitate care iarna ne provoacă frisoane tuturor din cauza preţurilor mult prea mari, dar şi nouătăţi despre candidaţii care au venit să le ceară votul.

Recomandările redacției