Proiect pentru servicii eficientizate la AJOFM Arad

Agenţia locală de şomaj a fost angrenată alături de alte agenţii din ţară, într-un proiect destinat eficientizării activităţii. Este vorba de proiectul „Funcționarul electronic 2.0“ prin care se pot accesa servicii online. își propune extinderea și dezvoltarea în aria de implementare a serviciului de tip self-service denumit „Funcționarul electronic 2.0“, serviciu destinat îmbunătățirii, modernizării și diversificării tipurilor de servicii oferite de către SPO (Serviciul Public de Ocupare) tuturor categoriilor de clienți persone fizice și persoane juridice.

În Grupul Țintă al proiectului au fost selectate nouă Agenții Județene de Ocupare a Forței de Muncă: Arad, BistrițaNăsăud, Constanța, Gorj, Olt, Maramureș, Mureș, Prahova, Satu-Mare si un numar de 88 de salariați ai acestor agenții – angajati care desfășoară activități destinate direct beneficiarilor serviciilor SPO- funcționari front-office care au fost instruiți și vor oferi servicii de help-desk beneficiarilor.

„Implementarea proiectului constituie un exemplu de bună practică fiind un proiect care își dovedește eficiența și eficacitatea, venind în întampinarea solicitărilor atât din partea persoanelor fizice, cât și a persoanelor juridice cu privire la dezvoltarea și modernizarea serviciilor de tip self-service oferite de către Agenție și adaptarea acestora la necesitățile actuale ale pieței muncii aflate în continuă evoluție”, a susţinut directorul executiv adjunct al AJOFM Arad, Akos Levente Horvath.