Balena albastră a politicienilor

Nu este un semn de cruzime din partea mea să-i invit pe politicenii români la sinucidere, nu este nici măcar un îndemn de curăţare a societăţii, ci pur şi simplu un joc de imaginaţie care a pornit din găsirea unor puncte comune între jocul criminal Balena albastră, care a făcut sute de victime în rândul adolescenţilor şi Statutul parlamentarilor români, dar merge la fel de bine şi pentru întreaga clasă politică de la toate nivelurile, care a făcut milioane de… victime în rândul românilor. Jocul Balena albastră conţine 50 de reguli pe care participantul se obligă să le îndeplinească, în timp ce Statutul parlamentarilor conţine tot un număr de 50 de articole pe care parlamentarul român ar trebui să le respecte. Statutul politicienilor este însă alcătuit în total de un număr de 59 de articole, cu dispoziţii generale, în timp ce unul din simbolurile jocului este F58. Având în vedere că numărul victimelor politicienilor noştri este cu mult mai însemnat decât cel al Balenei albastre, le putem alipi ca simbol F59. O altă asemănare între cele două liste morbide de reguli o constituie finalul. Dacă Balena albastră te trimite la sinucidere, în schimb Statutul politicienilor provoacă moartea speranţei tuturor românilor.
Din păcate, jocul inventat de un psihopat din Rusia continuă să facă tot mai multe victime în rândul elevilor români. Tocmai de aceea voi publica lista completă a probelor care trădează apartenența tinerilor la jocul Balena Albastră:
Ziua 1. Adeptului i se cere să își scrie cu lama pe mână „f57” și să trimită poza mentorului.
Ziua 2. Adeptului i se cere să se trezească la 04.20 dimineața și să se uite la filmări de groază și psihedelice, pe care le primește de la mentor.
Ziua 3. Adeptului i se cere să își cresteze venele, în trei locuri, și să trimită o fotografie mentorului.
Ziua 4. Adeptului i se cere să dese­neze o balenă pe o foaie și să trimită dovada mentorului.
Ziua 5. Dacă se simte pregătit să „devină o balenă”, adeptul trebuie să își scrie „Da”, cu lama, pe picior. Dacă nu, trebuie să își facă mai multe tăieturi pe corp, în semn de pedeapsă.
Ziua 6. Adeptului i se dă o misiune secretă.
Ziua 7. Adeptului i se cere să își scrie „f40” pe mână, cu lama, și să trimită fotografia mentorului.
Ziua 8. Adeptului i se cere să își modifice statusul pe contul de VKontakte și să scrie „#I_am_whale”.
Ziua 9. Adeptul trebuie să arate că
și-a învins teama.
Ziua 10. Adeptului i se cere să se trezească la 04.20 a.m și să meargă pe un acoperiș cât mai înalt.
Ziua 11. Adeptului i se cere să își deseneze pe mână o balenă, folosind o lamă, și să trimită fotografia mentorului.
Ziua 12. Adeptului i se cere să se uite toată ziua la filme psihedelice și de groază.
Ziua 13. Adeptului i se cere să asculte melodii trimise de mentor.
Ziua 14. Adeptului i se cere să își cresteze buza.
Ziua 15. Adeptului i se cere să se înțepe în mână cu un ac, de mai multe ori.
Ziua 16. Adeptului i se cere să își cauzeze durere și stare de rău.
Ziua 17. Adeptului i se cere să urce pe cea mai înaltă clădire pe care o găsește și să stea o perioadă pe marginea ei.
Ziua 18. Adeptului i se cere să meargă pe un pod și să stea cât mai aproape de margine.
Ziua 19. Mentorii verifică dacă adeptul este demn de încredere.
Ziua 21. Adeptului i se cere să converseze „cu o altă balenă” (n.r – o altă persoană care parcurge probele jocului sau un mentor), pe Skype.
Ziua 22. Adeptului i se cere să meargă pe un acoperiș și să se așeze pe margine.
Ziua 23. Adeptul are de îndeplinit o altă misiune „cifrată”.
Ziua 24. Adeptului i se cere să îndeplinească o misiune secretă.
Ziua 25. Adeptului i se cere să se întâlnească cu o „balenă”.
Ziua 26. Adeptul află data în care trebuie să moară și mentorul îi cere să o accepte.
Ziua 27. Adeptului i se cere să se trezească la 04.20 dimineața și să meargă într-un loc în care există o cale ferată.
Ziua 28. Adeptului i se cere să nu comunice cu nicio persoană întreaga zi.
Ziua 29. Adeptul trebuie să depună jurământul că a devenit „o balenă”.
Între zilele 30 și 49, adeptului i se cere să se trezească la 04.20, în fiecare dimineață, să se uite la filme de groază, să asculte melodiile pe care mentorii le trimit, să se automutileze și să comunice cu o altă „balenă”.
Ziua 50. Adeptului i se cere să se arunce de pe o clădire sau să stea aşezat cu mâinile pe piept fără să respire, simulând astfel moartea.