Recomandări ISU privind sesizarea situațiilor de urgență

Reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență Arad indică pașii pe care orice persoană care anunță un eveniment la numărul unic de urgență 112 trebuie să îi parcurgă. „Primul pas este acela de a transmite următoarele informații: ce urgență aveți, unde este urgența, unde vă aflați, cum vă numiți, de pe ce număr de telefon sunați. Apoi, operatorul va evalua urgența dumneavoastră în funcție de informațiile primite și va transmite mai departe forțelor de intervenție abilitate în rezolvarea cazului respectiv. Dacă este nevoie de intervenția tuturor agențiilor, datele preliminare ale cazului vor fi transmise simultan, în maxim 2-3 secunde. După furnizarea acestor date, trebuie să rămâneți la telefon pentru a fi puși în legătură cu agenția de urgență de care aveți nevoie și pentru a primi eventuale recomandări. Dacă legătura cu numărul 112 se întrerupe, trebuie să anunțați din nou. Rămâneți calmi și răspundeți la toate întrebările! Nu închideți până când nu vi se spune acest lucru!, transmit reprezentanții ISU Arad. Conform statisticilor STS, în anul 2017 s-au înregistrat aproape 1 mil de apeluri la 112, apeluri care au solicitat echipele de interventie ISU. Conform acelorași statistici, aproximativ 55% dintre acestea au fost false.

Glasul Aradului

Portalul aradenilor de pretutindeni