Angajatorii arădeni vor trebuie să se conformeze noilor modificări ce vizează REVISAL-ul – Registrul de evidență a salariaților. Inspectorii de muncă atrag atenția firmelor și companiilor arădene că, din 20 mai 2019, transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal.

Angajatorii care, în prezent utilizează versiunea 5.0.8 a aplicației, în mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5 după care vor putea instala versiunea 6.0.6.

Pentru actualizarea aplicației Revisal este recomandată parcurgerea instrucțiunilor cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare a noii versiuni, accesând site-ul instituției, itmarad.ro. Cei care nu se vor conforma la noile modificări riscă sancțiuni.

„De asemenea, pentru a vă asigura de păstrarea securității datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să efectuați o copie de siguranță a bazei de date, accesând butonul «Salvare baza de date» din meniul «Instrumente».

Reamintim cu acest prilej angajatorilor, că au obligația de a respecta dispozițiile Hotărârii Guvernului nr. 905 / 2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, în caz contrar fiind pasibili de sancțiuni contravenționale“, a susținut Ecaterina Isac, inspector șef al Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad.

 

Recomandările redacției