Pe etichetele produselor arădene ar urma să fie trecut „Produs în Arad”, alături de logo-ul județului. Proiectul a venit din partea conducătorilor administrației arădene. Asta, în condițiile în care, Primăria Arad și Consiliul Județean lansează, împreună, campania „Produs în Arad”.
Acest proiect urmărește să  promoveze printr-o campanie de marketing și să susțină comercializarea în formă organizată a produselor realizate în județul nostru, fie că este vorba de industria alimentară, produse agricole sau obiecte artizanale.
„Produs în Arad” este deja un brand de care unii producători se prevalează cu succes, pentru că induce în consumator un sentiment de încredere față de calitatea mărfurilor și locul lor de proveniență. „Ne dorim extinderea la scară largă a acestui concept. Ca autoritate publică putem oferi consultanță în promovare, putem chiar promova noi Produsul în Arad și să asigurăm o piață de desfacere accesibilă pentru cei care vor adera la programul nostru. Vom amenaja puncte de vânzare, am gândit un calendar pentru a deschide programul și a asigura un impact cât mai mare prezenței produselor locale pe piața arădeană”, spune edilul Aradului, Gheorghe Falcă.
„Produs în Arad” este adresat consumatorilor și chiar societății locale în ansamblul ei, pentru că sporește încrederea în produsele locale dar dezvoltă și sentimentul de apartenență la comunitate. „În prima fază vorbim despre o piață temporară în municipiu, dar eu îmi doresc mai mult! Am văzut cât de bine funcționează asocierile de producători, în alte state, și îmi propun să implementăm și la Arad acest model. Am beneficiat de consultanță în Italia, la Verona, cu privire la realizarea unor piețe de produse specifice și în perioada următoare vom căuta parteneri pentru un proiect-pilot în județ”, a susținut Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean.
„Produs în Arad” se vrea a fi un îndemn pentru cultivarea mândriei locale, prin susținerea economiei și industriei arădene prin mijloace noi. Reprezentanții administrației susțin că vor invita producătorii să imprime pe etichete „Produs în Arad”, alături de logo-ul județului, ca un semn distinctiv care garantează proveni­ența bunului.
Astfel, în cadrul Zilelor Aradului, la Ștrandul Neptun, în perioada 18-20 august, zeci de producători locali din tot județul vor avea posibilitatea să expună și să își vândă marfa pe aleea principală a celei mai importante zone de agrement din Arad. Accesul publicului la standuri va fi, evident, gratuit, și tot gratuit vor primi standurile și producătorii care aderă la program. Arădenii interesați se pot înscrie pe tabelul  existent la Consiliul Județean Arad.

Recomandările redacției