Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, în parteneriat cu Ministerul Sănătăţii şi Fundaţia Centrul pentru Politici şi Servicii de Sănătate, a elaborat campania de interes public de educare a populaţiei intitulată „Urgenţa este pentru Urgenţe”, în cadrul proiectului „Îmbunătăţirea calităţii serviciilor de urgenţă prespitaliceşti şi spitaliceşti prin dezvoltarea şi implementarea unui program de formare – etapa a doua”, proiect finanţat prin Programul de Cooperare Elveţiano-Român.

În cadrul acestei campanii s-au realizat două spoturi TV şi două spoturi audio care au primit Recomandarea CNA ca fiind de interes public major, în vederea educării publicului larg cu privire la importanţa modului în care sunt folosite serviciile de urgenţă, respectiv numărul unic de urgenţă 112. Campania a fost demarată săptămâna trecută la Arad, pompierii lansând un nou apel: „Ajutați-ne să salvăm! Urgența este pentru urgențe”.

https://www.facebook.com/departamenturgente/videos/vb.392141704280840/272089443703141/?type=2&theater

 

Recomandările redacției