Grupul E.ON, furnizor de gaze naturale și de energie electrică, informează clienții că din cauza  unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial pe care consumatorii de gaze naturale şi de energie electrică îl pot accesa telefonic la numerele 0800.800.366 şi 0800.800.900 sau prin e-mail, va fi indisponibil începând cu seara zilei de mâine marţi, 29 noiembrie, până  luni, 5 decembrie.
Din acest motiv, în perioada amintită, clienţii E.ON nu vor putea accesa informaţii de natură comercială referitoare la conţinutul facturilor,la  accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, la consultanţa privind tarifele sau obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.
În aceeași perioadă, nu va fi funcțională nici  platforma E.ON Myline, cu excepţia operaţiunii de transmitere a indexului autocitit.
Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând ca apoi să funcţioneze cu program normal pe 2 decembrie, în intervalul orar 8,00-16,00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor  fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. În­- cepând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.
Dispeceratul de urgenţă va funcţiona nonstop.
În cazul în care se simte miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă), sau 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).
Compania îi invită pe clienţi să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială, întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi, totodată, se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clien­ţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate  eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi ca­nalele de comunicare.

Recomandările redacției