Un plan de menţinere a calităţii aerului are de elaborat administraţia judeţeană.

Consiliul Judeţean Arad anunţă publicul asupra iniţierii procesului de elaborare a Planului de menţinere a calităţii aerului.

În conformitate cu prevederile HG 257/15.04.2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de acţiune pe termen scurt şi a planurilor de menţinere a calităţii aerului, au fost aprobate prin OMMAP nr. 1206/2015 (M.Of. nr. 682 din 08.09.2015), listele cu unităţile administrativ – teritoriale întocmite în urma încadrării în regimuri de gestionare a ariilor din zonele şi aglomerările prevăzute în Anexa 2 din legea nr. 104/15.06.2011 privind calitatea aerului înconjurător.

Aradul se încadrează în regimul de gestionare II a ariilor din zone şi aglomerări privind calitatea aerului, iar Consiliul Judeţean Arad este autoritatea administraţiei publice competentă să iniţieze elaborarea unui Plan de menţinere a calităţii aerului, conform prevederilor art. 21 şi art. 54 din Legea nr. 104/15.06.2011, precum şi ale art.34 din H.G.nr. 257/15.04.2015.

Publicul are dreptul de a participa la procesul de luare a deciziilor privind planul menţionat.

Informaţiile privind iniţierea elaborării Planului de menţinere a calităţii aerului, pot fi consultate la sediul Consiliului Judeţean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad şi la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Arad, str. Splaiul Mureş, F.N., Arad, de luni – vineri între orele 10.00 – 14.00.

Recomandările redacției