maduta2

În calitatea sa de deputat PSD de Arad, deputatul Flavius Măduţa a adresat câteva întrebări lui Narcis Neaga, directorului Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale cu privire la o serie de investiţii de interes maxim pentru judeţul Arad, respectiv cele două pasaje rutiere peste cale ferată de pe centura rutieră de nord a municipiului şi repararea gropilor din carosabilul DN 7. De curând, directorul CNADN a răspuns la întrebările lui Flavius Măduţa, iar deputatul le-a făcut publice printr-un comunicat. Iată mai jos răspunsul CNADNR la întrebările deputatului Flavius Măduţa, aşa cum sunt ele notate în comunicatul amintit.

„Pasaj denivelat peste liniile CF Brad-Oradea-CF Curtici – DJ 709B, pe varianta de ocolire Arad: stadiu fizic – 62%. Deoarece termenul de finalizare al lucrărilor era data de 27.08.2014, constructorul neîncadrându-se în aceste termen, începând cu data de 28.08.2014 constructorul se află sub incidenţa aplicării penalităţilor de întârziere, conform prevederilor contractuale. Termenul de finalizare al lucrărilor asumat de constructor este 31.05.2015

Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN 7 Km 540+248), peste CF Arad-Bucureşti: stadiu  fizic – 25,2%. Contractul de lucrări este reziliat cu data de 28.11.2014. În cursul trimestrului I se va demara procedura de achiziţie publică pentru elaborare expertiză tehnică în vederea stabilirii lucrărilor rămase de executat, urmând ca după finalizarea expertizei să se demareze achiziţia de lucrări. În consecinţă, la această dată nu putem estima o dată a finalizării lucrărilor la acest obiectiv.

Ultima lucrare de reabilitare a drumului naţional DN 7 s-a derulat pe perioada 2007-2009 de S.C. Spedition UMB S.R.L Bacău, în baza contractului de reabilitare «Consolidare DN 7 Km 352+000 – Km 596+630, Orăştie – Nădlac». În prezent, întreţinerea sectoarelor de drum menţionate se efectuează de către Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara prin antreprenorii activităţii de întreţinere curentă atât pe timp de iarnă cât şi pe timp de vară, prin programe de întreţinere curentă specifice fiecărui sezon. Referitor la defecţiunile semnalate, menţionăm că Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara execută lucrări de reparaţii cu mixtură stocabilă specifice sezonului rece prin antreprenorii activităţii de întreţinere curentă pe timp de iarnă. Aceste lucrări au caracter provizoriu, urmând ca la încheierea sezonului rece aceste sectoare să fie refăcute prin execuţie de lucrări de plombări gropi cu mixtură asfaltică”.

În urma acestui răspuns, Flavius Măduţa concluzionează că cele două pasaje rămase de izbelişte au ajuns în această situaţie din cauza clientelismului practicat de foştii guvernanţi pedelişti, clientelism care a dus la apariţia unor probleme juridice care împiedică şi azi, sub guvernare PSD, reluarea lucrărilor, deşi au fost alocate fondurile necesare. „Din păcate, în privinţa pasajelor, aşa cum se poate vedea în răspunsul CNADNR, suntem tributari modului în care au fost alocate lucrările respective în timpul guvernării PDL: unor firme care nu pot sau nu vor să lucreze. Deşi sunt bani alocaţi, problemele juridice împiedică derularea lucrărilor în ritm normal. Pentru pasajul din Micălaca, contractul este reziliat şi se reia procedura de licitaţie. La pasajul de la CET, firma care a câştigat licitaţia intră în penalizări pentru întârziere. În ceea ce priveşte starea proastă a DN 7, există promisiunea CNADNR de a interveni pentru reparaţii cu mixtură asfaltică de îndată ce se încălzeşte vremea”, arată Flavius Măduţa în comunicat.

  • Vramita Catalin spune:

    Ai
    cel putin o ora libera pe zi? Vrei sa castigi mai mult? Esti serios si dornic
    de a invata lucruri noi? Oferim instruire gratuita si contract legal. Nu este necesara
    nici un fel de experienta. Pentru mai multe detalii trimite un mail cu
    subiectul “COLABORARE” la adresa: cata.vramita@yahoo.com

  • Cetatean spune:

    Din comunicat „se vede printre randuri” ca PSD este cel care a taiat si taie in continuare investitiile in infrastructura. Sub masca unor probleme de procedura, poti sa taraganezi la infinit orice investitie, sa te prefaci ca dai bani pentru ele, dar , de fapt, nu ai alocat nimic. Rusinos. Pacat ca aradenii (in primul rand) sufera de farizeismul politicienilor.

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției