Grădinariu a remarcat importanța momentului: „Brandul UTA se redezvoltă la nivel național”

0
149

codru ancaCu o etapă înainte de sfârșitul campionatului Ligii a III-a, UTA știe că a promovat. Triumful arădenilor vine după doi ani grei de tot și, chiar dacă mai e de jucat contra Hunedoarei, roș-albii își pot acorda un mic moment de respiro ca să savureze clipa.
„Știam că realizarea acestui obiectiv presupune o muncă de un an, dusă de la zi la zi, de la săptămână la săptămână, de la lună la lună. Ne-am concentrat întotdeauna pe ce trebuia făcut la momentul oportun. Am rezistat la multe întrebări, frământări, momente grele, dar niciodată n-am pierdut încredrea în faptul că puteam realiza obiectivul. Am început prin felul în care ne-am organizat, având două echipe, mulți tineri, mulți tehnicieni valoroși. Să nu uităm că în meciurile de până acum au evoluat peste 25 de jucători, o cifră enorm de mare, la acest nivel, am organizat cantonamente, pe parcurs echipa a be­neficiat de fizioterapeut, kine- to­terapeut, o clinică medicală modernă, psiholog. Au fost multe momente în care a trebui să fac jucătorii să înțeleagă că singurul mod de a evolua este să ieși din zona asta de comfort, să faci lucruri noi”, analizează team-managerul Codru Grădinariu.
„În pauza de iarnă am adus jucători pe posturile pe care aveam nevoie, după o lungă evaluare a pieței, după referințe extrem de complete. Nu puteam avea surprize vizavi de niciunul. Am continuat prin aducerea lângă echipă a oamenilor care pot ajuta financiar, iar «UTA este a tuturor arădenilor» a fost motto-ul clar”, continuă conducătorul utist.
Trăind în era în care timpul nu mai are răbdare cu oamenii, parafrazându-l pe Marin Preda, întrebările legate de viitor sunt pregătite. „Fiecare greșeală de pe parcursul acestui an ne-a învățat modul de a nu face un lucru. Succesul e înșelător pentru oamenii modești, te poate liniști, iar ideea pe care am impus-o e că nu trebuie să câștigi doar din când în când. Trebuie să o faci zi de zi, în pregătire, conduită, felul cum conduci destinele proprii și ale unei echipe. Este momentul în care brandul UTA se redezvoltă la nivel național, pentru că ai o vizibilitate mai mare în liga secundă. Mai avem o etapă, dar urmează momentul în care trebuie să ne reorganizăm, pentru că avem șansa să continuăm scrierea noii pagini din istoria UTA-ei”, încheie Grădinariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.