Primăria municipală a anunțat că de vineri, 18 martie, la intrarea în instituție sunt afișate „la transparență” patru documente care urmează a fi supuse dezbaterii și aprobării Consiliului Local Municipal. Este vorba despre patru proiecte de hotărâri, toate fiind inițiative ale primarului Gheorghe Falcă. Iată-le: pro­- iectul de hotărâre privind organizarea concursului „Aradul curat”, proiectul de hotărâre privind modificarea plafonului prevăzut la art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 223/2006 referitoare la măsurile de protecție socială la transportul în comun cu tramvaiele – modificată prin Hotărârea nr. 87/2007 și Hotărârea nr. 339/2007, proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 220 din 3 august 2006 în legătură cu regulamentul pentru conferirea titlului de „Cetățean de onoare” și a altor titluri și distincții personalităților cu merite deosebite – republicată, și proiectul de hotărâre privind conferirea distincţiei Diploma de onoare cu prilejul  acțiunii Zilele Administrației, ediţia 2016. „Până la data de 31.03. 2016, la Registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente. Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro”, se arată într-un comunicat al primăriei.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 18 martie, între orele 8,00 – 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.

Recomandările redacției