S-au stabilit deja amplasamentele și regulile pentru comerțul cu flori în Duminica Tomii și Ziua Morților

0
87

Primăria Municipiului Arad a stabilit deja amplasamentele pentru desfășurarea comerțului ambulant cu flori în Duminica Tomii (a doua duminică după Paști) și de Ziua Morților.

Astfel, în Cimitirul Eternitatea, vor fi șase locuri la poarta I și patru la poarta a doua, în timp ce la Pomenirea sunt 15 locuri la poartă. În cimitirul cartierului Grădiște se pun în discuție cinci locuri la poarta I și cinci la poarta II, în cimitirul din Gai – trei locuri la poartă, iar în Bujac- trei locuri la poarta I și trei la poarta II. La cimitirul din Micălaca vorbim de patru locuri la poarta I și 4 la poarta II, la cimitirul din Aradul Nou – de trei locuri la poartă și la cimitirul din Sânicolaul Mic – tot de trei locuri la poartă.

Suprafaţa atribuită pentru un loc de vânzare este de 1,00 mp, cu mențiunea că fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament.

Locurile de vânzare se vor atribui în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, urmând să se emită acordul de ocupare a domeniului public pentru activităţi comerciale producătorilor (cu atestat de producător) cu sediul social în judeţul Arad. Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menţionaţi se pot aloca acelor comercianţi care deţin coduri CAEN pentru comerţ ambulant, cu sediul social în judeţul Arad.

Cererile de ocupare a domeniului public se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit în condițiile legii (procură/împuternicire notarială) la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad). Pentru cei interesaţi să comercializeze flori în cea de a doua duminică după Paşti, perioada de depunere a cererilor este intervalul 08 – 12.04.2019, iar perioada de ocupare a domeniului public este 03 – 05.05.2019. Pentru cei care doresc să comercializeze flori de Ziua Morţilor (1 noiembrie 2019), perioada de depunere a cererilor este 14 – 18.10.2019, iar perioada de ocupare a domeniului public este 31 – 03.11.2019.

Acordul va putea fi obținut doar dacă solicitanții vor depune: o cerere- tip pentru obţinerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad şi la Serviciul Relaţii cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad; o copie după buletinul de identitate sau cartea de identitate; actele firmei, adică o copie după certificatul de înregistrare și un certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comerțului; o împuternicire notarială, în cazul în care solicitantul este altul decât persoana care va depune cererea.

Comerțul ambulant cu flori în perioadele sus-menționate implică și anumite condiții de desfășurare. Astfel, marfa comercianților va putea fi expusă doar în perimetrul stabilit, iar comerțul ambulant va trebui să fie unul exclusiv de flori. Activitatea desfășurată nu poate afecta circulația pietonală, pistele de biciclete sau activitatea specifică zonei și este imperativ să se respecte curățenia domeniului public. Comercianţii vor trebui să deţină, la locul de vânzare, acordul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public în original și documentul de identitate care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în acordul solicitat.

În cazul în care aceste condiţii nu vor fi respectate, comercianţilor le poate fi retras acordul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.