big paginaUn arădean care a câştigat, în toamnă, o excursie oferită de Big Belly (o firmă care vinde pizza şi produse fast food), celui mai bun client, a fost lăsat fără premiu. Daniel Popescu susţine că a câştigat o excursie de o săptămână în Republica Dominicană, ca urmare a faptului că a cumpărat multe dintre produsele oferite de firmă. Bărbatul povesteşte că trebuia să plece în excursie în ianuarie sau februarie, dar acest lucru nu s-a mai întâmplat. Mai mult, nu a mai putut nici să ia legătura cu reprezentanţii firmei. În aceste condiţii, a depus o sesizare la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor şi aşteaptă să i se facă dreptate. „Am fost client al celor de la Big Belly de un an, un an şi jumătate. Mi-am făcut un card de fidelitate. În baza comenzilor pe care le-am făcut şi a punctajului acumulat, calculatorul m-a desemnat câştigătorul excursiei în Republica Dominicană. Se întâmpla pe 30 septembrie. Pe 1 sau 2 octombrie a venit la mine Dan Galiş, patronul de la Big Belly şi mi-a spus că am câştigat. A venit personal să-mi ia datele şi să-mi facă rezervare la avion”, povesteşte Popescu. Conform site-ului firmei, excursia trebuia să aibă loc în luna ianuarie. Câştigătorul i-a spus patronului că şi-ar dori să plece la sfârşitul lui februarie, dar la un moment dat Galiş nu i-a mai răspuns la telefon. „L-am sunat într-o dimineaţă. Mi-a spus că nu are timp să vorbească cu mine, că e foarte obosit. L-am sunat a doua zi. N-a mai răspuns la telefon. Din decembrie, nu am mai reuşit să dau de el. Am fost şi pe la Big Belly, dar nimeni nu ştia nimic”, susţine în continuare Popescu. În aceste condiţii, câştigătorul i-a trimis lui Dan Galiş două SMS-uri, pentru a-i cere să facă ceva în legătură cu excursia. Pe 5 ianuarie îi scria „La Mulţi Ani. Acuşi vine data plecării şi tu nu-mi spui nimic concret pe ce dată s-au rezervat biletele. Te-am sunat, ai spus că e prea de dimineaţă şi ai spus să sun din nou a doua zi. A mai trecut o lună, unde e seriozitatea ta?” Cum între timp lui Daniel Popescu i s-a făcut o altă propunere, oferindu-i-se câte 500 de euro pe lună, până ce va primi 3.000 de euro, la cât se ridică preţul excursiei, dar nici de data aceasta nu a obţinut nimic, acesta îi trimite un nou SMS lui Galiş: „Dane, vorbeşte cu omul tău dacă binevoieşti, că aţi promis bani în schimbul excursiei, 500 de euro pe lună până la 3.000 de euro. Gândeşte-te cum rezolvi.” Nici de data aceasta nu a primit niciun răspuns.
Văzând cum este tratat, Daniel Popescu susţine că a renunţat să mai cumpere mâncare de la Big Belly şi se gândeşte să facă toate demersurile legale pentru a-şi obţine premiul câştigat. „După ce am început să fac demersurile la Protecţia Consumatorilor şi mi-am terminat banii de pe card, nu am mai comandat mâncare de la ei. Am observat că pe lângă faptul că nu îmi dau excursia şi abuzează de numele meu. Pe site-ul Big Belly apar ca fiind câştigătorul excursiei, cei de acolo făcându-şi astfel reclamă. Patronul de acolo singur şi-a făcut rău. Dacă nu ar fi organizat concursul, eu tot aş fi comandat mâncare de la Big Belly. Acum însă nu o mai fac. Unde ajungem dacă fiecare înşeală pe cineva?”, a încheiat Daniel Popescu.
Deşi am încercat să luăm legătura şi cu Dan Galiş, patronul de la Big Belly nu ne-a răspuns la telefon. Sunând la unul dintre numerele afişate pentru comenzi pe site-ul firmei, a răspuns un angajat care a promis că vom fi sunaţi mai târziu. Am fost sunaţi de un alt angajat care ne-a spus că nu este abilitat să dea declaraţii în numele firmei şi că patronul Dan Galiş se află în străinătate, pentru că are probleme de sănătate, urmând să nu se întoarcă în ţară mai devreme de două luni.
Între timp, pe site-ul Big Belly apare scris negru pe alb că Daniel Popescu a câştigat excursia în Republica Dominicană, acumulând 1131,4 puncte, următorul clasat având doar 538,4 puncte.
Mai mult, excursia este descrisă într-un mod cum nu se poate mai atrăgător. „Pentru rezervarea zborului şi cazării este necesar un timp prealabil de minim trei luni de zile pentru a rezervă la cele mai bune condiţii, rezervările pentru biletul de avion făcându-se nominal. Perioada sejurului este flexibilă putând fi cuprinsă între 3 ianuarie – 28 februarie 2013 (în funcţie de perioada de concedii a fiecăruia). În cazul în care câştigătorul nu doreşte să meargă în excursie poate desemna alte 2 persoane care să îi înlocuiască (excursia este pentru două persoane). […] Cazare şapte nopţi într-un hotel de cinci stele cu Ultra All Inclusive (de obicei toate hotelurile de cinci stele din această staţiune au cel puţin 4 restaurante cu mâncare şi băutură alcoolică şi non-alcoolica la discreţie, dintre care cel puţin un restaurant este deschis non-stop). Acces gratuit la piscină cu şezlong şi prosop gratuit. Baruri cu băuturi alcoolice şi non-alcoolice situate lângă piscine. Hotelul este situat lângă plajă cu nisip alb-fin, palmieri iar în combinaţie cu marea limpede de culoare turcoaz oferă o panoramă de vis. Camera este foarte luxoasă şi are balcon «terasa» cu ve­dere fie spre mare, fie spre o grădină de palmieri. Te distrezi alături de echipa de animatori ai hotelului care face di­ferite show-uri pe parcursul zilei iar în fiecare seară pe scenă unui teatru în aer liber, desfăşoară spectacole cu te­matica diferită pe toată perioada seju­rului. După show-ul din aer liber, distrac­- ţia continua în discotecă hotelului do­tată cu bar, ring de dans, canapele şi mese, unde ai ocazia să înveţi dansuri tradiţionale din Republica Dominicana (merengue) şi să interacţionezi cu membrii echipei de animaţie”, se arată printre altele pe site-ul Big Belly, fără a se preciza însă că persoana care a câştigat sejurul nu şi-a primit premiul.

Recomandările redacției