Primăria Municipiului Arad anunţă, prin intermediul unui comunicat de presă, că alegătorii se pot înscrie în registrul electoral cu adresa de reşedinţă până cel târziu cu 45 de zile înainte de data alegerilor, adică până în 25 octombrie. „Până cel mai târziu cu 45 de zile înaintea datei alegerilor (respectiv până în 25 octombrie 2016), alegătorii înscriși în Registrul electoral cu adresa de domiciliu pot să se adreseze Primăriei localității unde are reşedința o cerere scrisă pentru înscrierea sa cu adresa de reşedinţă în Registrul Electoral pentru scrutinul respectiv. Cererea, datată şi semnată, cuprinzând numele, prenumele şi adresa de domiciliu, poate fi transmisă prin poştă sau depusă personal, însoţită de copia actului de identitate şi a dovezii de reşedinţă (act de proprietate, contract de închiriere, etc)”, în conformitate cu prevederile art. 42 alin. (1) din Legea nr. 208/2015 privind alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor și pentru organizarea şi funcţionarea Autorităţii Electorale Permanente”, se arată în comunicat.

În ceea ce priveşte persoanele care au reşedinţa în municipiu, trebuie spus că acestea se pot adresa pentru depunerea cererilor la camera 37 – Serviciul Administraţie Publică Locală al Primăriei municipiului Arad, de luni până joi, între orele 9-17,00, şi vineri, între orele 9-14,00.

„Modelul cererii se află pe site-ul www.primariaarad.ro secțiunea «Alegeri parlamentare 2016»”, se mai arată în comunicat.

Recomandările redacției