În sediile Finanțelor, arădenii care vor să fie operativi în operațiunile pe care le fac se pot folosi de tehnologie. Totul ca să îți onorezi îndatoriile către Fisc – chiar dacă nu sunt familiarizați cu sistemul, vor fi îndrumați și informați în legătură cu modul de utilizare.

În 98% dintre sediile ANAF sunt calculatoare la dispoziția contribuabililor. Iar, funcționarii au chiar un slogan: „Cea mai bună metodă prin care contribuabilii se pot familiariza cu serviciile online este utilizarea lor”.

ANAF a pus la dispoziția contribuabililor, în 98% dintre sediile sale, calculatoare în sistem self service. La cerere, contribuabilii vor fi îndrumați direct de către inspectorii fiscali în vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale.

Inspectorii fiscali vor sprijini contribuabilii și pentru familiarizarea cu orice serviciu online pus la dispoziție de ANAF: înscrierea în Spațiul Privat Virtual, depunerea de declarații, consultarea ghidurilor și informațiilor existente pe site-ul ANAF etc.

Lista sediilor în care este disponibil acest nou serviciu pentru contribuabili poate fi  accesată la următorul link. https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/listeselfservice.htm

De asemenea, arădenii trebuie să știe că, începând cu 1 ianuarie 2019, comunicarea între MFP – ANAF și contribuabili va fi realizată exclusiv online.

 

Recomandările redacției