Reprezentanţii Fenty Beauty, compania de cosmetice creată de cântăreaţa Rihanna, şi-au cerut scuze pentru promovarea unui produs al cărui nume a fost perceput a avea conotaţii rasiste şi care a fost scos ulterior de la vânzare, relatează indepedent.co.uk.
Controversele au apărut după ce imaginea respectivului produs cosmetic iluminator, într-o nuanţă de roşu, a fost încărcată pe reţeaua de socializare online Instagram. Numele produsului, „Geisha Chic”, a atras reacţii negative din partea fanilor, care au fost de părere că brand-ul Fenty Beauty este rasist şi şi-a trădat atitudinea pozitivă privind diversitatea şi activismul social.
Criticile i-au determinat pe reprezentanţii companiei să îşi ceară scuze.
„V-am ascultat, am scos produsul de pe piaţă până când va putea fi redenumit. Voiam să ne cerem personal scuze. Mulţumim pentru că ne-aţi educat”, se arată într-un mesaj al companiei trimis unui utilizator.
O gheişă este o femeie japoneză care îşi delectează oaspe- ţii prin dans, muzică şi cântat.
Tradiţia japonezelor care îşi întreţin oaspeţii prin activităţi distractive datează de câ- teva secole, însă acestea încă sunt confundate cu „oiran”, fostele curtezane din Japonia.
Mediafax
Sport 37
Corvinul va întâlni Oțelul în finala Cupei României! Ultimul act se va disputa la Sibiu pe 15 mai
citește mai mult »