Direcţia Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române a întocmit, în urmă cu câţiva ani, o hartă a zonelor unde au loc cele mai multe accidente rutiere din ţară. Zonele cu pricina au fost marcate cu un punct negru, într-un chenar roşu, atât pe hartă, cât şi pe teren, indicatorul cu pricina având menierea să-i facă pe şoferi mai atenţi la ceea ce se întâmplă în trafic. Conform www.hartapunctelornegre.ro, cele mai multe puncte negre erau pe DN7, un tronson de drum care traversează comuna Vladimirescu fiind inclus pe această listă. Dacă Aradul este reprezentat pe hartă doar de tronsonul cu pricina, cuprins între km 536,20 şi 537,20, în judeţul vecin Hunedoara se aflau nu mai puţin de şapte astfel de puncte, unul între Săcămaş şi Leşnic, două între Mintia şi Deva, trei între Sântuhalm şi Simeria şi unul înainte de Orăştie. Potrivit poliţiştilor aceste puncte negre sunt stabilite în funcţie de frecvenţa accidentelor într-o anumită perioadă de timp.
Finanţare europeană
Încă de atunci, autorităţile locale din Vladimirescu vorbeau despre necesitatea construirii unei centuri ocolitoare, care să scoată traficul de tranzit  din localitate. Veştile bune au venit însă doar acum. Potrivit declaraţiilor primarului Ioan Crişan, anul acesta urmează să fie reactualizat un stu­diu de fezabilitate făcut în urmă cu opt ani şi să se facă proiectul, care va fi finanţat cu fonduri europene accesate de Consiliul Judeţean Arad. „Am avut o primă întâlnire la Consiliul Judeţean, cu domnul vicepreşedinte Ser­giu Bâlcea. Ni s-a comunicat că se va reactualiza studiul de fezabilitate şi se va realiza cea de a doua centură a municipiului, care va cuprinde şi localitatea Vladimirescu. Pentru noi e prima. Ne bucurăm foarte mult. Credem că această măsură trebuia luată cu mult timp în urmă. Spun acest lucru, pentru că iniţial era vorba să se facă un drum de legătură cu judeţul Timiş, traseu pe care nu circulă foarte multe maşini. În cazul acestei şosele însă, este vorba despre legătura dintre Valea Crişului şi Valea Mureşului cu autostrada, ocolind Vladimirescu şi municipiul”, a declarat Ioan Crişan.
Traseul va trece prin  fostul Combinat Chimic
Şoseaua care urmează să fie construită va trece prin fostul Combinat Chimic, pe unde trec şi în momentul de faţă camioanele cu masa  mai mare de 7 tone, care ocolesc astfel localitatea, atunci când circulă între Valea Mureşului şi Valea Crişului. „La conexiunea cu DN 7 va fi realizat un sens giratoriu, şoseaua urmând să meargă pe un traseu paralel cu râul Mureş care ocoleşte Vladimirescu. După ce se trece de pădure, se va face un pod peste Mureş, pentru a se realiza legătura cu Fântânele, urmând ca apoi să se facă ra­- cordul cu autostrada”, a ţinut să precizeze primarul. Acesta mai spune că reprezentanţii Primăriei au verificat traseul, urmând ca Serviciul Juridic din cadrul Consi­liului Judeţean să analizeze posibilitatea realizării unor expro­- prieri. „Probabil se va alege soluţia exproprierilor pentru ca despăgubirile să fie unitare. În ceea ce ne priveşte, am demarat lucrările pentru accesul în Via Carmina  de la DN 7 şi în Cartierul Casa Prima, astfel în­cât ne va mai rămâne de făcut doar un drum de 400 de metri pentru ca locuitorii comunei să aibă acces uşor la autostradă”, a încheiat primarul.

Recomandările redacției