Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului.    Fiecărui amplasament îi sunt alocați câte 3,00 mp.  Locațiile sunt următoarele:

  1. Cartier Grădiște – Piața Carpați – str. I.B. Deleanu intersecția cu str. Z Moricz – 4 locuri
  2. Cartier Bujac – Str. Independenței (tronson între str. Leului și str. Năsăud) – 3 locuri
  3. Cartier Gai – lângă Biserica Ortodoxă Sârbă (str. Dunării)– 3 locuri
  4. Cartierul Aradul Nou – Calea Timișorii (zona fostului magazin “Lanțul”, actual “Sanex”) – 2 locuri

Comercializarea pepenilor se va face direct din mijlocul de transport. Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită conform celor de mai sus, urmând a se emite acordul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale.Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:

-cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/  şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad; -copie buletin de identitate sau carte de identitate; -copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării pepenilor); -acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului cu modificările ulterioare; -procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.

Cererile, împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la adresa de e-mail: registratura@primariaarad.ro, în perioada 03.07-14.07.2023.

Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară în perioada 15.07 – 30.09.2023, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu pepeni, sunt următoarele:

-marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;

-comercializarea pepenilor se va realiza direct din mijlocul de transport (care trebuie să aibă număr de înmatriculare);

-este permisă doar comercializarea cu pepeni;

-activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);

-se va respecta curăţenia domeniului public afectat;

-se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat. În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept.

 

Recomandările redacției