Levi Strauss şi-a redus previziunile anuale de profit, în condiţiile în care costurile mai mari au afectat marjele producătorului de îmbrăcăminte, în timp ce acesta înregistrează o scădere a vânzărilor la canalele sale angro din America de Nord, transmite Reuters. Veniturile nete ale Levi’s pentru trimestrul al doilea, care s-a încheiat pe 28 mai, au scăzut cu 9%, cea mai mare scădere trimestrială din primul trimestru din 2021. Directorul general al companiei, Chip Bergh, a declarat săptămâna trecută, că Levi’s va reduce preţurile la aproximativ şase produse vândute pe canale angro, cum ar fi retailerii Macy’s şi Nordstrom, în încercarea de a creşte vânzările în rândul cumpărătorilor ”sensibili la preţ”. Aceste articole vor include produse de bază din denim, cum ar fi blugii Levi’s 502, care se pot vinde de-a lungul sezoanelor.Consumatorii reduc cheltuielile pentru articole mai scumpe, inclusiv îmbrăcăminte, pe măsură ce costul vieţii creşte în SUA, iar reducerile de preţ ar face ca tarifele companiei să fie mai comparabile cu articole similare de la concurenţi, potrivit Bergh.”Concurăm acum pentru alţi dolari care sunt cheltuiţi din portofelul consumatorului, iar acel consumator cu venituri moderate trebuie să facă nişte alegeri dificile”, a spus el.Levi’s se aşteaptă acum ca profitul ajustat să fie între 1,10 şi 1,20 dolari pe acţiune pentru 2023, în comparaţie cu estimarea anterioară de 1,30 dolari până la 1,40 dolari.Se estimează că marja brută ajustată se va contracta cu aproximativ 0,90 de puncte procentuale faţă de 57,6% din anul precedent, comparativ cu scăderea de 0,50 de puncte procentuale anticipată anterior. Venitul net raportat anual este de aşteptat să crească cu 1,5% până la 2,5% faţă de anul precedent, a spus producătorul de îmbrăcăminte, reducându-şi intervalul previzionat anterior de 1,5% până la 3%.(sursa:news.ro)
A1 5
Rezultatele parțiale îi dau câștigători pe Călin Georgescu și Marcel Ciolacu
citește mai mult »