1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau e-mail, persoană de contact:Primăria Orașului Nădlac, cod de identificare fiscal: 3518822, str.1 Decembrie, nr. 24, Nădlac, județul Arad, telefon 0257/474844, fax 0257/473300, e-mail:office@primaria-nadlac.ro., persoană contact:insp. A.P.L., Szaiak Pavel Ciprian.

2. Informații generale privind obiectul concesiunii , în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren în suprafață de 10245 mp înscris în CF nr. 317861Nădlac, aflat proprietatea publică a orașului Nădlac jud. Arad.

Licitația privind concesionarea se organizează conform H.C.L. Nădlac nr. 55/30.04.2024. și temeiului legal O.U.G. nr.57/03.07.2019. privind Codul administrativ.

3. Informații privind documentația de atribuire: se găsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă de la sediul Primăriei Oraș Nădlac.

3.2Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concendentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Administrarea Patrimoniului Local, din cadrul Primăriei Oraș Nădlac, Str.1 Decembrie nr.24,județul Arad.

3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul:persoanele interesate pot achita contravaloarea documentației de atribuire de 100 lei la Casieria Orașu Nădlac, str.1 Decembrie, nr. 24, Nădlac, județul Arad.

3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 12.07.2024, ora 15.30.

4. Informații privind ofertele:

4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 18.07.2024, ora 16.30.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: oferta va fi depusă la Registratura Oraș Nădlac,str.1 Decembrie nr.24,județul Arad.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.

5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 19.07.2024, ora 14.00, la sediul Primăriei Orașului Nădlac, str.1 Decembrie, nr. 24, Nădlac, județul Arad.

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instituției competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Arad, municipiul Arad, Bd. Vasile Milea, nr. 2, județul Arad, telefon 0257/250114, fax 0257/251700, e-mail tr-arad@just.ro.

7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 20.06.2024.

Recomandările redacției