În staţia Chişineu Criş s-a produs, sâmbătă, o degajare de fum la trenul IR 1920 Mangalia – Oradea, anunţă CFR Călători. Compania precizează că nu a fost nicio clipă vorba despre foc, respectiv incendiu. Degajarea de fum a fost izolată de personalul de locomotivă cu mijlocele din dotare, iar siguranţa şi securitatea pasagerilor şi a personalului propriu nu au fost puse în pericol. Totodată, trenul IR 1920 Mangalia – Oradea înregistrează o întarziere de 174 minute, principala cauză fiind incendiul de vegetaţie din seara zilei de 28 iunie dintre Medgidia – Mircea Vodă.
„Preventiv până la îndepărtarea degajării de fum, călătorii din primul vagon, cel de lângă locomotivă, au fost mutaţi în celelalte vagoane. Precizăm faptul că toţi călătorii au rămas în tren neexistând risc de incendiu. Conform procedurilor mecanicul de locomotivă a anunţat la 112 acest incident, fapt care explică prezenţa pompierilor la faţa locului, intervenţia lor nemaifiind necesară în acest caz”, mai spune comunicatul de presă al CFR Călători.
Pe de altă parte, ISU Arad: „Incendiu locomotiva diesel la ieșire din gara Chisineu Criș.
Intervine Garda nr.2 Ch. CRIS cu 2 autospeciale de stingere.
Incendiul se manifesta în interiorul locomotivei cu degajare mare de fum. Locomotiva nu a putut fi decuplata de la garnitura de tren.
Persoanele din tren, aproximativ 120 de pasageri, au fost evacuate de către pompieri iar o mare parte s-au evacuat singure.
NU EXISTA VICTIME.
Din primele informații este vorba despre trenul Oradea-Mangalia.
ACTUALIZARE:
Pompierii au reușit totuși să limiteze extinderea focului. Astfel, incendiul este localizat și nu s-a propagat la întreaga locomotivă și nici la garnitura de tren.
ACTUALIZARE2: Incendiu este lichidat.
Cauza probabilă „efect termic” produs ca urmare a necurățării sau neventilări unor filtre/canale de aerisire”.
Trenul IR 1920 Mangalia – Oradea înregistrează o întarziere de 174 minute, principala cauză fiind incendiul de vegetaţie din seara zilei de 28 iunie dintre Medgidia – Mircea Vodă.
IR 1920 Mangalia – Oradea a plecat, vineri seară, din staţia Medgidia, conform dispoziţilor CFR S.A., cu o întârziere de 110 minute.
Restul minutelor de întârziere se datorează restricţilor de viteză şi a lucrărilor operate pe şinele de cale ferată efectuate de către CFR S.A. .
Reîncadrarea trenului IR 192 Mangalia – Oradea în graficul de circulaţie controlat este gestionat de CFR S.A. .
Așa Arată Trenurile În America 🇺🇲, Nu Ca Rablele De Trenuri Din Europa 🇪🇺 [Germania Și România], Asia, Și Rusia 🇷🇺 La Un Loc, Nu Credeți Oare
🤣🤣🤣:
https://youtu.be/nm5hl2xl-ho?si=QViwB4ANAVfXhl5c
Oricum Europa [Germania ], Asia, Și Rusia Sunt În Urmă În Comparație Cu America, Nu Credeți Oare
🤣🤣🤣.
Rablele Se Aruncă, Nu Se Mai Folosește!
Trebuie Trenuri Noi, Nu Rable Bune De Aruncat Pe Foc 🔥 La Gratar, Nu Credeți Oare 🤣 🤣 🤣.
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.