În perspectiva organizării adunărilor generale a asociaţiilor, cerinţă care trebuie îndeplinită obligatoriu în primul trimestru al anului, toate Asociaţiile de Proprietari au obligaţia, conform Legii nr. 196/2018, să îsi actualizeze Statutul si Acordul de asociere, întocmite la constituirea Asociaţiei, precum si sa redacteze un regulament al condominiului.

Acestea sunt documente care atestă funcţionarea legală a Asociaţiei.

Pentru acest motiv, aceste documente trebuie, după redactare, să fie validate prin încheierea judecătorească pronunțată de judecătoria în raza căreia își desfășoară activitatea asociația de proprietari.

În acest sens vă comunicăm faptul că începând cu ziua 11 februarie 2019, începem această activitate, acordând consultanță juridică gratuită pentru Asociaţiile membre ale Uniunii. Mai multe informații despre stadiul construirii standardul ocupațional, care se află în dezbatere la grupul de lucru din Ministerul Dezvoltării, vom comunica la adunarea generală din data de 11 februarie 2019, la care va participa președintele Ligii Habitat, Mihai Mereuță“, ne-a declarat Dorina Lupșe, președinte ULAL Arad.

Recomandările redacției