Primăria Municipiului Arad anunţă toate persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi familiale, precum şi persoanele juridice, care desfăşoară activităţi de alimentaţie publică, activităţi comerciale şi de prestări servicii în structuri proprii şi care se încadrează în prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 586/2021 privind aprobarea Regulamentului de desfăşurare a activităţilor comerciale și al piețelor în municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare, următoarele:

Termenul de depunere a dosarului de autorizare/avizare este de 30 de zile de la data deschiderii punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerţului, dovedit în condiţiile legii.

În cazul apariţiei oricăror modificări în tipul de activitate desfăşurată sau al schimbării suprafeţei structurii de vânzare pentru care s-a solicitat autorizația de funcţionare/alimentație publică/aviz orar sau în cazul expirării documentelor depuse la dosarul constituit în vederea eliberării autorizaţiei/avizului, operatorul economic are obligaţia, în termen de 30 de zile calendaristice de la data începerii activităţii noi/modificate/expirării documentelor în vederea desfăşurării activităţii, să obţină o nouă autorizaţie/aviz,cu păstrarea numărului de autorizație/aviz, în urma achitării unei taxe de modificare a acesteia. 

În lipsa efectuării demersurilor mai sus menționate autorizația/avizul deținut se va suspenda în mod automat cu aplicarea sancțiunilor prevăzute în O.G. 99/2000, republicată, cu modificările și completările ulterioare, la art. 73 pct. 1, iar taxa de reînnoire se va restitui fracționat, începând cu luna imediat următoare, iar pentru continuarea activității va fi necesară depunerea unui nou dosar de autorizare, pentru emiterea unei noi autorizații/aviz, în urma achitării taxei de emitere a autorizației fracționată de la luna depunerii dosarului.

Autorizaţia de funcţionare/alimentație publică/avizul pentru orarul de funcționare nu se mai vizează ci se reînnoiește anual prin achitarea tarifului de viză (anul 2025), respectiv a taxei de reînnoire (începând cu anul 2026), până la data de 30 iunie a fiecărui an. În cazul neîndeplinirii acestei condiții, autorizația se anulează din oficiu, iar pentru continuarea activității se va solicita o nouă autorizație/aviz.

Lasă un răspuns

Recomandările redacției