brd(2)Soluții viabile pentru toate categoriile de clienți, oferte imbatabile, premiere la nivel european și o campanie comercială extrem de motivantă. Acestea sunt noutățile de sezon pe care BRD Groupe Société Générale le-a pregătit clienților săi persoane fizice.
O prezentare a celor mai noi și revolu­ționare produse bancare, unele dintre ele reprezentând premiere la nivel european, a fost oferită de reprezentanții BRD Groupe Société Générale Timișoara. Noile produse și servicii, precum și pachetele „all in one” puse la dispoziția clienților BRD din județele Timiș și Arad au fost deja lansate pe piața bancară, cele mai multe dintre ele generând un interes peste așteptări din partea beneficiarilor.
Economii la cumpărături –
o premieră europeană marca BRD
Economisirea la plata cu cardul este, în mod indiscutabil, produsul-vedetă al noului sezon BRD. Unicat pe piața bancară din România, inovativ, diferențiator și gratuit, noul serviciu le este oferit clienților BRD la orice plată POS, precum și la tranzacțiile operate pe internet, reprezentând un mod de economisire a unor sume prestabilite în contul de economii al utilizatorilor sau în conturile unor terți. Noul instrument bancar BRD reprezintă, totodată, o premieră la nivel european, fiind utilizat până în prezent doar în Statele Unite ale Americii. Economisirea la plata cu cardul vine însoțită de o campanie deosebit de atractivă, cu premii consistente ce le vor fi înmânate primilor 10.000 de clienți ce vor alege acest serviciu al BRD. „«CUMPĂRĂMISEȘTE! Economisești chiar în timp ce faci cumpărături» este o campanie care se derulează în intervalul 20 iunie-20 septembrie, iar premiile garantate în valoare de 25 de lei per tranzacție sunt garantate pentru primii 10.000 de clienți care au aderat la serviciu, au efectuat o tranzacție cu cardul la POS în perioada derulării campaniei. Suma minimă necesară deschiderii unui astfel de cont de economii este de 100 de lei, respectiv 100 de euro pentru conturile în valută”, a precizat Cristina Amnășan, director clientelă-retail în cadrul BRD Groupe Société Générale Timișoara.
Pachetele „all in one”,
comisioane reduse și
beneficii extrabancare
La rândul lor, pachetele „all in one” oferă clienților BRD prețuri avantajoase, operațiuni gratuite, comisioane la preț redus , precum și beneficii și avantaje extrabancare. Pentru adolescenții cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani, BRD oferă pachetul „Sprint”, în vreme ce studenții cu vârste de peste 18 ani, banca dispune de pachetul „Student”. Aceeași categorie „all in one” include pachete ca „Select”, ofertă de servicii bancare și avantaje suplimentare, „Clasic”, o gamă completă de servicii bancare de bază, sau „Premium”, un pachet atractiv de servicii bancare dedicate clienților VIP. De asemenea, clienții BRD care obișnuiesc să călătorească în străinătate se pot bucura de beneficiile pachetului „Drum bun”. Nu a fost neglijată nici categoria clienților deprinși cu obiceiul cumpărăturilor online. Pentru aceștia din urmă, BRD pune la dispoziție pachetul „E-Click”, cu acumulare de puncte de fidelitate care se pot, ulterior, transforma în bani pentru viitoarele tranzacții.
Creditul „Habitat”, soluția pentru orice proiect imobiliar
Pentru achiziția și construcția de locuințe, oferta BRD este la fel de generoasă: perioade de creditare de până la 30 de ani, dobânzi atractive și un avans minim de 5% din valoarea investiției sunt atuurile menite să îi motiveze pe clienții BRD care intenționează cumpere sau să construiască o locuință. Pe lângă creditul „Habitat”, BRD a luat în calcul și cheltuielile conexe ce ar putea să apară odată cu acest gen de investiții. Sumele suplimentare reprezentând cheltuielile notariale sau cele de evaluare le sunt oferite bonus clienților băncii, sub formă de credite de nevoi personale ce beneficiază de o perioadă de grație de până la 12 luni. „Alege partenerul potrivit pentru creditul de care ai nevoie” este sloganul cu care BRD îi întâmpină pe clienții care au în vedere orice proiect imobiliar.
Beneficii pentru pensionari cu oferta „Senior”
Oferta „Senior” le este dedicată exclusiv pensionarilor care vor putea, de acum, să înlocuiască grija pensiei cu mai multă atenție pentru cei dragi. Cu cardul de debit pentru încasarea pensiei, beneficiarii acestui serviciu își vor primi pensiile direct în contul curent și vor beneficia de o serie de avantaje precum plata facturilor cu comision 0% și gratuități la utilizarea cardului. De asemenea, clienții care aleg acest produs bancar pot beneficia de „Depozitul 1000”, cu o dobândă fixă garantată pe întreaga perioadă de constituire a depozitului, precum și de un bonus special de 0,25 puncte procentuale pentru depozitele în lei sau în euro. În susținerea proiectelor personale ale pensionarilor, BRD oferă și posibilitatea accesării unor credite de consum cu dobânzi preferențiale.
Cardul Platinum, produsul elitist al BRD
Descris de reprezentanții BRD Groupe Société Générale drept „un produs de nișă”, exclusivistul „Card Platinum” se adresează unui segment precis al clientelei băncii: clasa de clienți având venituri ce depășesc 7.000 de lei. Lansat în urmă cu o lună de zile, Cardul Platinum s-a bucurat de un interes peste așteptări venit din partea beneficiarilor. Produsul elitist lansat de BRD este „curtat” de beneficiari inclusiv pentru plusul de prestanță pe care îl conferă utilizatorilor. Disponibil cu carduri de debit în lei și în euro sau cu carduri de credit în lei, Cardul Platinum asigură beneficiarilor următoarele avantaje: linie de credit de până la 25.000 de euro , respectiv 110.000 RON, limite de tranzacționare superioare Cardului Gold, tehnologii contactless, info-line dedicat, program priority-pass, asigurări incluse precum și reduceri și oferte speciale: Programul MasterCard Elite și reduceri la partenerii BRD.

Recomandările redacției