Turiştii vor avea la dispoziţie, începând din 16 iunie, 32 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată ţara cu staţiunile de pe litoralul Mării Negre şi cu Delta Dunării până la data de 10/11 septembrie 2023, a informat CFR Călători.
Glasul Aradului s-a interesat de oferta de prețuri pentru o călătorie cu trenul până la Mangalia.
Astfel, pentru o călătorie, vorbim de prețuri doar de un drum, deci nu dus-întors, la cușetă, cu doar două paturi în compartiment, prețul este de 307 lei. Este varianta cea mai scumpă. La polul opus, varianta cea mai ieftină este la clasa a II-a, pe scaun, prețul fiind de 147 de lei. Toate aceste variante sunt valabile dacă vă asigurați locurile cu 30 de zile înainte.
Mai există și varianta locului în picioare, la clasa a II-a, care este cu 5 lei mai ieftină, conform reprezentanților CFR.
„Din 16/17 iunie 2023, toate trenurile duc la Marea Neagră. CFR Călători dă startul programului de transport estival \”Trenurile Soarelui\”. Turiştii vor avea la dispoziţie 32 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată ţara cu staţiunile de pe litoralul Mării Negre şi cu Delta Dunării până la data de 10/11 septembrie 2023″, se arată într-un comunicat al companiei, postat pe pagina de Facebook a operatorului feroviar de stat.
Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timişoara Nord, Reşiţa Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Braşov, Suceava, Iaşi, Galaţi, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din Bucureşti Nord, prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadenţat (la 1-2 ore) pe ruta Bucureşti Nord – Constanţa şi retur.
Astfel, timp de trei luni, vor fi 32 de trenuri directe (16 dus/16 întors, inclusiv ramurile aferente), din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinaţie/plecare Mangalia. De asemenea, 38 de trenuri (19 dus/19 întors) vor asigura legătura capitalei cu litoralul şi retur: 15 perechi din Bucureşti Nord (din care 9 perechi trec şi prin Bucureşti Băneasa), 3 perechi numai din Bucureşti Băneasa şi o pereche din Bucureşti Obor.
Pentru călătoria spre Delta Dunării, din 17 iunie 2023, trenurile IR 1981/ R 8653 şi R 8656/ IR 1982 vor asigura zilnic legătura directă Bucureşti Nord – Tulcea Oraş şi retur pe întreaga durată a sezonului. De asemenea, în Medgidia va fi asigurată zilnic conexiunea spre Tulcea Oraş şi retur cu trenuri dinspre Capitală sau Constanţa.
Durata călătoriei pe ruta Bucureşti – Constanţa este în medie de circa 2 ore şi 20 minute.
Potrivit CFR Călători, toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptopului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uşi de acces şi intermediare semiautomate. Majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 13 ani. De asemenea, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cuşetă, unele având şi vagoane de dormit climatizate, iar trenurile IR 1941 şi IR 1942 Satu Mare/ Baia Mare/Cluj Napoca/ Târgu Mureş – Mangalia şi retur au în compunere şi vagoane prevăzute cu spaţiu amenajat pentru activitatea de bar.
Tariful pentru o călătorie cu loc rezervat pe ruta Bucureşti Nord – Constanţa la clasa a 2-a, la tren IC este 82,00 lei, la tren IR este 72,00 lei şi la tren Regio este 37,00 lei. De asemenea, călătorii pot beneficia de reduceri precum: 10% reducere din tariful de transport la cumpărarea unui bilet cu oferta dus-întors; o reducere de până la 10% din tariful de transport la cumpărarea cu anticipaţie, 25% la cumpărarea în baza cardului TrenPlus. Elevii beneficiază de gratuitate, iar studenţii de 50% reducere la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.
Ați uitat de Astra Trans Carpatic.
https://www.astratranscarpatic.ro/
mai bine iau un avion decat sa ma duc 16 ore in ghena aia de gunoi