Având în vedere etapele de modernizare a serviciilor oferite de ANAF, în vederea utilizării serviciilor electronice puse la dispoziție contribuabililor de către ANAF şi migrarea treptată de la mediul hârtie şi față în față la cel electronic, Administrația Județeană a Finanțelor Publice Arad a fost desemnată să facă parte dintr-un proiect pilot prin care accesul contribuabililor la sediul unității să se facă preponderent pe baza unei programări online.
„În vederea implementării acestui proiect şi a evitării cozilor şi a timpilor de așteptare necesari în rezolvarea problemelor de natură fiscală, este necesar ca prezența fizică a contribuabililor la sediul Administrației Județene a Finanțelor Publice Arad să se facă pe bază de programare on-line, utilizând serviciile disponibile pe pagina www.anaf.ro.”, spun reprezentanții Fiscului.
Serviciul de programări on-line permite contribuabililor să își aleagă o dată şi o oră la care să se prezinte la sediul unității fiscale în vederea rezolvării problemelor de natură fiscală. De asemenea, acest serviciu permite funcționarilor fiscali să pregătească din timp documente sau informații utile în legătură cu problematica selectată la momentul programării.
„Mai spunem că prin intermediul serviciului Spațiul Privat Virtual (SPV), utilizat pentru a evita deplasarea la sediul administrației fiscale, contribuabilii au acces non-stop şi din orice loc, independent de tipul de dispozitiv folosit la anumite servicii publice în ceea ce privește obținerea de documente, depunerea de documente, efectuarea de plăți sau obținerea de informații care sunt disponibile on-line”, punctează oficialii Fiscului.