Magazinul Kaufland din cartierul Aurel Vlaicu - unul dintre cele mai moderne din România

Magazinul Kaufland din cartierul Aurel Vlaicu – unul dintre cele mai moderne din România

Grupul german Kaufland a inaugurat astăzi supermagazinul de pe Calea Aurel Vlaicu, cel de-al doilea magazin al grupului în municipiul Arad şi cel mai nou din vasta reţea de 1.110 magazine în şapte ţări europene. Inaugurarea a fost onorată de prezenţa reprezentanţilor autorităţilor publice: Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Adrian Ţolea, viceprimarul Aradului Levente Bognar, reprezentanţi ai prefecturii, dar şi de un sobor de doi preoţi care au oficiat slujba de sfinţire a complexului comercial.

Consecvent politicii de însumare a tuturor eforturilor în direcţia respectării clienţilor, Kaufland a investit mult în noul centru comercial, însă rezultatele sunt mai mult decât mulţumitoare. „Suntem bucuroşi să inaugurăm astăzi acest supermagazin. S-au investit aproape zece milioane de euro pentru a realiza unul dintre cele mai moderne magazine Kaufland din România. Toată execuţia este la un nivel calitativ excepţional, deci mulţumim constructorului. Evident, suntem obligaţi să urcăm la nivele superioare şi relaţiile noastre cu clienţii, iar pentru aceasta vom manifesta un grad foarte ridicat de solicitudine şi maximă exigenţă faţă de noi înşine”, a declarat Florin Toma, foarte tânărul director al noului Kaufland.

Şi constructorul a avut numai cuvinte de apreciere pentru grupul Kaufland, pentru colaborarea fără fisuri în realizarea investiţiei. „Am colaborat cu un investitor de mare ţinută – Kaufland, şi am realizat în şapte luni acest obiectiv care a presupus o muncă intensă, fără nici un răgaz, dar şi fără cel mai mic rabat la capitolul calitate. Kaufland este o marcă adevărată în toate sensurile, un partener care-şi respectă blazonul respectându-şi colaboratorii şi clienţii”, a declarat Luminiţa Coman, directoarea SC IMOVEST SA, constructorul impunătorului edificiu.

Kaufland comercializează peste 20.000 de articole – produse de marcă, produse de mărci exclusive, produse regionale şi produse autohtone, fiind distinsă de mai multe ori pentru varietatea si prezentarea produselor; organizaţia de mediu Greenpeace a clasat grupul Kaufland de trei ori consecutiv pe locul pentru politicile sale de achiziţionare şi desfacere a peştelui şi-a fructelor de mare.

Toate rafturile sunt pline, totul este aranjat şi ordonat cuc precizie, o echipă tânără şi plină de solicitudine îi aşteaptă pe clienţi, deci arădenilor nu le rămâne decât să viziteze cel mai nou supermagazin din Arad şi să se convingă de o realitate care le va satisface şi cele mai înalte exigenţe.

Recomandările redacției