Primul tunel feroviar, de la Bata, care străbate un munte, construit în România după 1990, este aproape gata. Tunelul, care este finalizat în proporție de 99%, are o lungime de 603 metri și va permite trenurilor să circule cu o viteză de până la 160 km/h. Acesta face parte din subtronsonul Bârzava – Ilteu, finalizat în proporție de 90%, iar autoritățile estimează că întregul proiect va fi finalizat în toamna anului viitor.

Modernizarea traseelor feroviare este esențială pentru circulația rapidă a oamenilor și a mărfurilor. Aradul va beneficia semnificativ de modernizarea căii ferate Arad – Timișoara – Caransebeș. În plus, lângă Arad se va construi un pod feroviar peste Mureș și va fi realizat un pasaj peste calea ferată la ieșirea din municipiu spre Vladimirescu.

Deputatul Sergiu Bîlcea a declarat: „Modernizarea traseelor feroviare permite circulația rapidă a oamenilor și a mărfurilor. Aradul va beneficia din plin și de modernizarea căii ferate Arad – Timișoara – Caransebeș, lângă Arad se va construi un pod feroviar peste Mureș și va fi realizat un pasaj peste calea ferată la ieșirea din municipiu spre Vladimirescu.”

Aceste proiecte vor contribui la îmbunătățirea infrastructurii și a conectivității în regiune, având un impact pozitiv asupra economiei locale și asupra calității vieții locuitorilor.

  • Catalin Licu spune:

    Perfect

  • Eori spune:

    Așa Arată Trenurile În America , Nu Ca Rablele De Trenuri Din Europa [Germania Și România], Asia, Și Rusia La Un Loc, Nu Credeți Oare:

    https://youtu.be/nm5hl2xl-ho?si=QViwB4ANAVfXhl5c

    Oricum Europa [Germania ], Asia, Și Rusia Sunt În Urmă În Comparație Cu America, Nu Credeți Oare .

    Rablele Se Aruncă, Nu Se Mai Folosește!

    Trebuie Trenuri Noi, Nu Rable Bune De Aruncat Pe Foc La Gratar, Nu Credeți Oare .

    Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției