Reprezentanţii Enel anunţă că, joi şi vineri, se fac lucrări de mentenanţă la sistemul informatic, astfel încât „Punctele” societăţii vor fi închise. În celalalte zile, Punctele Enel vor funcţiona după programul obişnuit, între orele 8 şi 16. „Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculatorul tarifar, soldul şi plățile efectuate şi pot înregistra indexul fie prin intermediul aplicatiei pentru te­lefonul mobil MyEnel App – ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesand pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. De asemenea, pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire. În plus, în sectiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract furnizare energie electrică”, se arată într-un comunicat de presă al societăţii. Potrivit reprezentanţilor Enel, pentru achitarea facturii de energie electrică în această perioadă, clienții pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM –uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. „Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie electrică, precum şi în sectiunea http://www.enel.ro/ ro/servicii-clienti-enel-energie.html. Precizăm că, pentru perioada în care nu este prevăzut program cu publicul, nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică”, mai susţin reprezentanţii societăţii.
(L.Ş.)

Recomandările redacției