finante

În numerele trecute ale ziarului nostru vă informam că arădenii care au de rezolvat diverse probleme la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice pot face acest lucru fără a se mai deplasa până la ghişeu. Prin intermediul unui comunicat de presă, Direcţia Generală Regionala a Finanţelor Publice Timişoara reaminteşte persoanelor fizice că au posibilitatea utilizării Spaţiului Privat Virtual, serviciu la distanţă care a fost implementat de către ANAF pentru a veni în sprijinul contribuabililor. „Contribuabilii care doresc să acceseze serviciul «Spaţiul Privat Virtual» găsesc, pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, instrucţiunile de înregistrare a utilizatorilor, atât în format pdf, cât şi în format video, prin care sunt prezentate o serie de informaţii detaliate cu privire la înregistrarea persoanelor fizice în mediul electronic şi la comunicarea electronică a informaţiilor şi inscrisurilor între ANAF şi persoana fizică”, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei. Documentele disponibile în Spaţiul Privat Virtual sunt: decizii de impunere; situaţia obligaţiilor fiscale de plată; nota obligaţiilor de plată; situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajator; solicitarea şi primirea certificatului de atestare fiscală; dar şi alte informaţii sau documente.

  • alta vrajeala spune:

    Cum adica fara sa te deplasezi la finante ?! In termen de 10 zile de la inregistrarea pe site trebuie sa mergi cu CI, copie CI si nr de inregistrare primit prin email !!! Asta dupa ce le dai toate datele personale, inclusiv CNP ! ANAF-ul nu se dezminte: a inlocuit birocratia cu e-birocratia… adica tot aia. Apropos, mai lucreaza cu floppydiscuri ?

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției