Aseară, la Old Lady’s Pub a avut loc lansarea oficială a aplicației pentru mobil „UTA official app“, realizată de Suporter Club UTA în colaborare cu Stoc Digital Studio. La eveniment au participat suporteri și reprezentanți ai mass mediei. În deschidere, liderii Suporter Club UTA au făcut o expunere a motivelor și a scopului final care stau în spatele muncii echipei care a realizat această aplicație și care urmează ca în continuare să lucreze la menținerea și dezvoltarea ei:
Claudiu Negru (președinte): „Este aplicația noastră a celor din Suporter Club UTA dar dat fiind că suntem deținătorii mărcii UTA nu avem nicio reținere în a spune că este aplicația oficială a UTA-ei și pe viitor sperăm să fie și aplicația oficială a clubului. Ne dorim să fim un furnizor de informație pentru comunitatea utistă deoarece conținutul este unic. Știrile nu sunt luate de pe alte platforme, editorialele sunt create special pentru această aplicație. În ziua de astăzi site-urile web își pierd din influență și o aplicație este o necesitate. Ne-am dorit să fim la un click distanță de comunitatea utistă.“
Sebastian Bulumac (vicepreședinte): „Sunt puține echipe de fotbal în România care au așa ceva și niciuna nu se compară cu ceea ce avem noi. Este gândită ca și o aplicație chiar pentru club dar așa cum știți apoi drumurile noastre au luat-o pe cărări diferite dar credem că atunci când se va normaliza relația dintre club și suporteri, indiferent de cine o să conducă clubul, colaborarea va fi mult mai strânsă.“
Conținutul și funcționarea aplicației au fost prezentate de către reprezentantul Suporter Club UTA, Patrick Flueraș și cel al firmei care a dezvoltat aplicația, Roberta Constantinescu. Începând de la accesibilitate și logare terminând cu conținutul, aplicația este una intuitivă și ușor de folosit. Ea poate fi descărcată atât din „Google Play“ cât și din „App Store“, fiind compatibilă cu toate tipurile de telefoane mobile, indiferent de sistemul de operare. Logarea se face o singură dată, la înregistrarea contului, utilizatorul fiind apoi delogat doar dacă alege el să facă asta. Conținutul este unul bogat și interesant pentru un suporter: secțiunea de știri este actualizată zilnic, la fel și datele statistice, există o secțiune de istorie a clubului mult mai bogată decât cea de pe site-ul oficial al clubului, prezentarea echipei și a staff-ului este de asemenea detaliată. Secțiunea de editoriale este una care reunește nume cunoscute din presa locală și de asemenea conținutul media (foto, video) este unul bogat. Utilizatorul are posibilitatea de a-și seta notificări personalizate în funcție de ce informații dorește să primească atunci când apare conținut nou pe aplicație.
„Este o aplicație complexă, gândită pentru toți suporterii de toate vârstele“ a fost concluzia lui Patrick Flueraș. De altfel reacțiile venite de la cei prezenți au fost pozitive: „Salut și vă mulțumesc pentru că e singura aplicație care merge foarte bine din punct de vedere al accesibilității pentru nevăzători“ sau „Am lecturat materialele de pe aplicație și m-am simțit mândru că în Arad s-a făcut ceva care la momentul actual e ok. Sunt multe de dezvoltat dar dacă veți continua așa va fi extraordinar“ sunt două dintre acestea.
Aplicația va avea și o secțiune de magazin online care va fi activată în momentul în care fan shop-ul Suporter Club UTA va fi lansat oficial, eveniment care va avea loc în câteva săptămâni.
Bun