Circulaţia feroviară este oprită temporar miercuri între staţiile Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele, pe ruta Roşiorii de Vede – Caracal, după ce un tren de marfă şi unul de călători au intrat pe aceeaşi linie, oprindu-se unul în faţa celuilalt. Incidentul va fi investigat de o echipă a AGIFER.

„Traficul feroviar este oprit temporar la această oră pe intervalul Roşiori Nord – Caracal, din cauza unui incident feroviar înregistrat între staţiile Drăgăneşti Olt – Fărcaşele, pe firul II, firul I fiind închis pentru lucrări. Traficul feroviar este închis temporar între staţiile Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele, după ce două trenuri, unul de marfă şi unul de călători, care au fost expediate pe acelaşi fir de circulaţie, s-au oprit unul în faţa celuilalt în condiţii de siguranţă, în baza indicaţiilor de oprire ale semnalelor luminoase”, anunţă Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA.
Conform sursei citate, trenul privat de marfă a fost expediat din staţia Drăgăneşti Olt pe firul II, iar trenul IRN 348 (Arad – Bucureşti Nord) a fost expediat tot pe firul II, dar din staţia Fărcaşele. Ambele garnituri s-au oprit în zona km CF 146+500, fără risc de coliziune, în baza indicaţiilor de oprire ale semnalelor luminoase.

Știrea inițială: www.glsa.ro/peste-250-de-pasageri-ai-trenului-arad-bucuresti-sunt-blocati-in-camp

  • Florin spune:

    E de groază ce se întâmplă în zona aceea!

    • Florina spune:

      acum când aproape fiecare are cate o mașină, nu mai e interes nici pentru gări, nici pentru autogări, ce sa spunem de călători sau de mijloacele de deplasare…

  • Friedrich-Wolfgang Ehrmann spune:

    De-ale CFR, dacă am trăi în India, unde se circulă în condiții primitive, aș înțelege, NU e bază. Văd că la noi e același model… Cine răspunde pentru faptul că trenul 348 avea 7 minute întârziere și s-a dat traficul peste cap? DACĂ nu era o zonă de vizibilitate de 5 km înainte, ce se întâmpla??? Cum răspunde individul care a dat liber trenului de marfă? CFR NU mai comunică atunci câne un tren pleacă dintr-o stație spre următoarea??

    • hdhzhhs spune:

      nimeni nu stie exact ce s-a intamplat, asta cu opritul unul in fata celuilalt, poate fi adevarata dar cu o distanta de 2 km intre trenuri, daca au functionat semafoarele ii bine, problema ii daca il rata unul din mecanici ce se intampla

  • Friedrich-Wolfgang Ehrmann spune:

    De-ale CFR, dacă am trăi în India, unde se circulă în condiții primitive, aș înțelege, NU e bază. Văd că la noi e același model… Cine răspunde pentru faptul că trenul 348 avea 7 minute întârziere și s-a dat traficul peste cap? DACĂ nu era o zonă de vizibilitate de 5 km înainte, ce se întâmpla??? Cum răspunde individul care a dat liber trenului de marfă? CFR NU mai comunică atunci când un tren pleacă dintr-o stație spre următoarea??

  • Ispas spune:

    înainte Arad București circula pe 200 prin Sibiu .

  • Arhanghelul Mihail spune:

    Felicitări guvernanților din ultimii 35 de ani. Ați distrus Armata țării, ca sa ne transformați în ,,sclavii” nato. Dar ca să fie lucru bine făcut( în țara lucrului bine făcut), ați pus pe butuci și ,,a doua armată a țării”, adică ceea ce era odată forța Căilor ferate Române. De data asta a fost pronia divină, atenția unui profesionist rătăcit printre analfabeții funcționali, ambele, altele. Dar data viitoare, o să plângem și noi ca și grecii ?!

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției