Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a deschis un comandament unde turiştii vor putea să meargă pentru a depune plângeri. Comandamentul îşi începe activitatea în data de 15 iulie şi va putea răspunde plângerilor până în data de 31 august, când se va închide.

Acest comandament va putea fi găsit în trei staţiuni litorale. În Mamaia, acesta se află în interiorul hotelului Venus şi poate fi contactat la următorul număr de telefon: 0241.831.933. Comandamentul din staţiunea Neptun îşi va avea sediul la hotelul Mioriţa şi va avea următorul număr de telefon: 0241.731.906. Cel de-al treilea comandament va fi situat în staţiunea Costineşti, la hotelul DVG Albatros, şi va putea fi contactat la numărul: 0241.734.901.

Gheorghe Iancu, comisar şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) aminteşte: „În intervalul orelor 9-16 de luni până joi, iar vineri de la 9-11, un comisar de serviciu stă la dispoziţia consumatorilor pentru informaţii, consiliere, reclamaţii şi sesizări. Mai mult, la sediul nostru se află un punct de informare cu numeroase surse de informare (broşuri, legislaţie, acces la site-ul ANPC) pe care vă invităm să-l vizitaţi.”

Adresa sediului CJPC Arad este: Bulevardul Revoluţiei nr. 50, et. 1. Consumatorii care doresc să contacteze Comisariatul pot suna la 0257.257.049 sau pot trimite un e-mail pe adresa: arad@opc.ro.

Daiana Dămăcuş

Recomandările redacției