„Sunt inginer constructor cu specializare în drumuri și poduri în cadrul companiei Inteco Holding și țin să precizez următoarele aspecte:
– Acest drum a fost realizat pe un teren mlăștinos;
– A fost adoptată soluția dată de proiectant: blocaj piatră brută, balast piatră spartă și asfalt în două straturi;
– După executarea straturilor au început să apară cedări structurale ale straturilor de fundație;
– Au fost efectuate probe de laborator și a rezultat un nivel mare de infiltrații ale apei în structura rutieră.
– Scurgerea apelor (mai precis șanțurile din pământ) au fost realizate în volume mai mari decât soluția proiectantului, tocmai pentru a asigura o scurgere a apelor corespunzătoare;
– În zonă sunt canalele ANIF care nu sunt decolmatate și nu permit evacuarea apelor din șanțurile de pământ, apa neevacuată din șanturi infiltrându-se în structura rutieră;
– Acest drum are o garanție de 5 ani din momentul recepției la terminarea lucrărilor și orice intervenție la nivelul drumului din culpa executantului se va remedia pe cheltuiala acestuia.
Dacă dumneavoastra aveți o soluție mai bună pentru a remedia situația, vă rugăm să ne-o transmiteți!“ – inginer Alexandru Timiș, din cadrul departamentului tehnic al Inteco Holding.
Răspunsul inginerului Alexandru Timiș, constructor cu specializare în drumuri și poduri, vine ca reacție a unui foto-„reportaj“ apărut în Special despre starea unei porțiuni de drum între Socodor și Nădab.
Măi, idioților, A1 este recepțiionată? Ce mai contează magistrala voastră? Kkt!