Primul tren nou din cele 37 de rame electrice inter-regionale  este pregătit să plece din Polonia în data de 25 noiembrie, va ajunge în România şi va merge direct la Centrul de Testări Feroviare Făurei.

Rutele ce vor fi deservite de ramele electrice de lung parcurs sunt: Bucureşti Nord – Constanţa, Bucureşti Nord – Braşov – Arad – Timişoara, Bucureşti Nord – Braşov – Cluj, Bucureşti Nord – Braşov – Deda – Cluj, Bucureşti Nord – Braşov, Bucureşti Nord – Iaşi, Bucureşti Nord – Suceava, Bucureşti Nord – Galaţi, Bucureşti-Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroşani – Simeria, Bucureşti Nord – Craiova – Timişoara – Arad, Cluj – Timişoara, Cluj – Suceava – Iaşi. Valoarea totală a contractului pentru achiziţia celor 37 unităţi electrice multiple şi serviciile de mentenanţă aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani se ridică la un cost total de 2.421.771.878 lei, fără TVA.

Finanţarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile şi de la bugetul de stat. Cel mai probabil, ruta Arad –București Nord va avea astfel de garnituri de trenuri electrice noi începând de anul viitor. (sursa: Agerpres)

  • Bogdan spune:

    Trădătorii vor submina tot timpul economia națională!
    Cum sa cumperi de la polonezi când noi producem asa ceva în Arad?

    • De Man spune:

      Nu se produce asa ceva la Arad… sau în alta parte în România.
      Confunzi vagoanele cu locomotiva..
      Nici macar rame de metrou nu se produc la Arad..
      Ramele poloneze au actionare în curent alternativ.. soluție ce nu prea exista în Romanica..

  • Robert Letrai spune:

    Super bravo

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției