În această vară românii au întâmpinat tot mai des probleme cu zborurile unei anumite companii aeriene , înregistrându-se întârzieri de zeci de minute sau chiar anulări. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului anunţă că oamenii care se confruntă cu probleme la această companie pot depune reclamaţii şi sesizări.
Nu a fost zi în care această perioadă în care zborurile low-cost să nu aibă întârzieri, probleme sau chiar anulări. Dacă pentru companiile româneşti pot interveni autorităţile române, în cazul în care drepturile pasagerilor nu sunt respectate, pentru o companie care nu are sediul aici, instituţiile din ţara noastră sunt legate de mâini, referindu-ne în special la Wizz Air, pentru că cele mai multe plângeri sunt de la pasagerii acestei companii.
Unde pot fi depuse plângerile
Ministerul Economiei a transmis că plângerile împotriva Wizz Air pot fi depuse dar online pe site-ul centrului european al consumatorilor din România, www.eccromania.ro. Acest site este dedicat consumatorilor români pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudicilor, tot acolo pot fi reclamate probleme şi cu un produs sau serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european dar pot fi aflate şi drepturile pe care le au cetăţenii români în timpul unei călătorii în alt stat european sau pot fi depuse plângeri unei companii europene în vederea soluţionării problemei.
ANPC nu poate interveni dacă o companie nu are reprezentanţă şi în România, cum e cazul celor mai multe companii low-cost.
Sursa Observator.ro