Reprezentanţii Fenty Beauty, compania de cosmetice creată de cântăreaţa Rihanna, şi-au cerut scuze pentru promovarea unui produs al cărui nume a fost perceput a avea conotaţii rasiste şi care a fost scos ulterior de la vânzare, relatează indepedent.co.uk.
Controversele au apărut după ce imaginea respectivului produs cosmetic iluminator, într-o nuanţă de roşu, a fost încărcată pe reţeaua de socializare online Instagram. Numele produsului, „Geisha Chic”, a atras reacţii negative din partea fanilor, care au fost de părere că brand-ul Fenty Beauty este rasist şi şi-a trădat atitudinea pozitivă privind diversitatea şi activismul social.
Criticile i-au determinat pe reprezentanţii companiei să îşi ceară scuze.
„V-am ascultat, am scos produsul de pe piaţă până când va putea fi redenumit. Voiam să ne cerem personal scuze. Mulţumim pentru că ne-aţi educat”, se arată într-un mesaj al companiei trimis unui utilizator.
O gheişă este o femeie japoneză care îşi delectează oaspe- ţii prin dans, muzică şi cântat.
Tradiţia japonezelor care îşi întreţin oaspeţii prin activităţi distractive datează de câ- teva secole, însă acestea încă sunt confundate cu „oiran”, fostele curtezane din Japonia.
Mediafax
Sport 40
Răzvan Trif, înainte de „U” Cluj – UTA: „O să fie o partidă dificilă, dar mergem acolo încrezători. Normal că am ceva de demonstrat, vreau să am o revanșă așa cum e nevoie”
citește mai mult »